- per = "Diciembre-Enero 1994"
- Artículo:
Attention deficit hyperactivity disorder as a disability category: a critique
- Autor:
Robert Reid
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1568790
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-determination for persons with disabilities: choice, risk, and dignity
- Autor:
Patrick J. Schloss
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1568791
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Acceptability and feasibility of classroom-based social interaction interventions for young children disabilities
- Autor:
Samuel L. Odom
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1568792
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment considerations in the evaluation of second-language learners: a case study
- Autor:
Naomi B. Schiff-Myers
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1568793
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Observations of students with learning disabilities in general education classroom
- Autor:
Ruth McIntosh
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1568794
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo