- per = "Diciembre-Enero 1995"
- Artículo:
The need for technological advances in assessment related to national educational reform
- Autor:
Tom V. Hanley
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-03.txt
- Documento número 1568828
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Autor:
Marjo-Riitta Järvelin
Paula Rantakallio
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-03.txt
- Documento número 1568829
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use of instructional time in classrooms serving students with and without severe disabilities
- Autor:
Tia M. Hollowood
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-03.txt
- Documento número 1568830
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parent attitudes about special education and reintegration: what is the role of student outcomes?
- Autor:
Susan K. Green
Mark R. Shinn
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-03.txt
- Documento número 1568831
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An analysis by gender of long-term postschool outcomes for youth with and without disabilities
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-03.txt
- Documento número 1568832
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo