1. per = "MARCH 1997"
Se encontraron 121 resultados.
Artículo:

Perspectives / How Do Children Learn?

Autor:

Marge Scherer

Página:

5

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648289
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

To Be Intelligent

Autor:

John Abbott

Resumen:

From Stone Age paintings to technological wizardry, humans have demonstrated their remarkable ability to extend—and ponder—their own intelligence

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648290
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Maximizing Learning: A Conversation with Renate Nummela Caine

Autor:

Carolyn R. Pool

Resumen:

The coauthor of Making Connections: Teaching and the Human Brain discusses why it is necessary to eliminate emotional threats and immerse students in relevant learning

Página:

11

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648291
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On Using Knowledge About Our Brain: A Conversation with Bob Sylwester

Autor:

Ronald S. Brandt

Resumen:

With magnetic resonance imaging comes an ability to see inside the human brain—and a corresponding need for educators to become familiar with new theories about how we learn

Página:

16

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648292
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What Does It Mean to Be Smart?

Autor:

Robert J. Sternberg

Resumen:

By not recognizing practical and creative intelligence to the degree we foster analytic skills, we may be disenfranchising multitudes of students from learning

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648293
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo