- per = "MAY 998"
- Artículo:
An experiment with WWW interactive learning in university education.
- Autor:
David R. McIntyre
- Página:
255
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
5
- Periodo:
MAY 998
- SrcID:
1998-05TERS.txt
- Documento número 1474943
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can it equip university science students with more than rigid subject knowledge?.
- Autor:
Isabella M. Venter
- Página:
265
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
5
- Periodo:
MAY 998
- SrcID:
1998-05TERS.txt
- Documento número 1474944
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Performing automatic exams.
- Autor:
G. Frosini
- Página:
281
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
5
- Periodo:
MAY 998
- SrcID:
1998-05TERS.txt
- Documento número 1474945
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An investigation of the potential for a computer based tutorial program covering the cardiovascular system to replace traditional lectures.
- Autor:
D.G.Dewhurst
- Página:
301
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
5
- Periodo:
MAY 998
- SrcID:
1998-05TERS.txt
- Documento número 1474946
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A flexible self assessment package for distance and other learners.
- Autor:
Janet A. Taylor
- Página:
319
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
5
- Periodo:
MAY 998
- SrcID:
1998-05TERS.txt
- Documento número 1474947
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:01 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6