- importsource = "00131784-2008-03.txt"
 
- Artículo:
 Perspectives / Educating Jonathan
- Autor:
 Marge Scherer
- Página:
 7
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-03.txt
- Documento número 133840
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Engaging Students Around the Globe
- Autor:
 Reva Klein
- Resumen:
 Around the world, young people express the same desires, grievances, and reasons to attend—or stay away from—school.
- Página:
 8
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-03.txt
- Documento número 133841
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Testing the Joy Out of Learning
- Autor:
 Sharon L. Nichols
David C. Berliner
- Resumen:
 As time spent on testing grows, negative consequences multiply.
- Página:
 14
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-03.txt
- Documento número 133842
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Of Whales and Wonder
- Autor:
 Kieran Egan
Gillian Judson
- Resumen:
 How to bring out the imaginative and emotional features of the curriculum.
- Página:
 20
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-03.txt
- Documento número 133843
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Cultivating Optimism in the Classroom
- Autor:
 Richard Sagor
- Resumen:
 Ways to inspire in students competence, perseverance, and faith in the future.
- Página:
 26
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 65
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-03.txt
- Documento número 133844
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo