- importsource = "00131784-2009-09.txt"
 
- Artículo:
 What Would Socrates Say?
- Autor:
 Peter W. Cookson Jr.
- Resumen:
 Do we need to craft a new model of education for the 21st century? It's a question worthy of Socrates
- Página:
 8
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 67
- Número:
 1
- Periodo:
 Septiembre 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-09.txt
- Documento número 134018
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The 21st Century Skills Movement
- Autor:
 Paige Johnson
- Resumen:
 The chair of the Partnership for 21st Century Skills spells out goals
- Página:
 8
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 67
- Número:
 1
- Periodo:
 Septiembre 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-09.txt
- Documento número 134019
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 21st Century Skills: The Challenges Ahead
- Autor:
 Andrew J. Rotherham
- Resumen:
 Why the 21st century skills movement could falter and key considerations that might strengthen it
- Página:
 16
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 67
- Número:
 1
- Periodo:
 Septiembre 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-09.txt
- Documento número 134020
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Why Creativity Now? A Conversation with Sir Ken Robinson
- Autor:
 Amy M. Azzam
- Resumen:
 Creativity is a crucial skill, Sir Ken tells us
- Página:
 22
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 67
- Número:
 1
- Periodo:
 Septiembre 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-09.txt
- Documento número 134021
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Science Students Need to Know
- Autor:
 James Trefil
- Resumen:
 Scientific knowledge is the entry ticket to understanding the issues of the day
- Página:
 28
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 67
- Número:
 1
- Periodo:
 Septiembre 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-09.txt
- Documento número 134022
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
 - Enlace directo