- importsource = "00178012-2007-07.txt"
- Artículo:
- The Four Principies of Enduring Success 
- Autor:
- Christian Stadler 
- Resumen:
- When a company ¡s doing well, how would anyone know ¡f it could improve? A landmark benchmarking study - compar-¡ng prosperous companies with firms that have done even better - points the way. 
- Página:
- 62 
- Publicación:
- Harvard Business Review 
- Volúmen:
- 85 
- Número:
- 7-8 
- Periodo:
- Julio - Agosto 2007 
- ISSN:
- 001780121 
- SrcID:
- 00178012-2007-07.txt 
- Documento número 188779
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
- Lessons from Toyota's Long Orive 
- Autor:
- Katsuaki Watanabe - Thomas A. Stewart - Anand P. Raman 
- Resumen:
- Toyota's president explains why the automaker must combine radical change and continuous ¡mprovement if it wants to remain one of the world's leading companies. 
- Página:
- 74 
- Publicación:
- Harvard Business Review 
- Volúmen:
- 85 
- Número:
- 7-8 
- Periodo:
- Julio - Agosto 2007 
- ISSN:
- 001780121 
- SrcID:
- 00178012-2007-07.txt 
- Documento número 188780
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
- To Succeed in the Long Term, Focuson the MiddleTerm 
- Autor:
- GeoffreyA. Moore 
- Resumen:
- Why do so many companies fail to thrive past their first generation of offerings? It's not because their R&D groups aren't hatching new ¡deas. It's because mature organizations have a disconcerting tendency to eat their young. 
- Página:
- 84 
- Publicación:
- Harvard Business Review 
- Volúmen:
- 85 
- Número:
- 7-8 
- Periodo:
- Julio - Agosto 2007 
- ISSN:
- 001780121 
- SrcID:
- 00178012-2007-07.txt 
- Documento número 188781
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
- Building a Leadership Brand 
- Autor:
- Dave Ulrich - Norm Smallwood 
- Resumen:
- A reputation for producing good leaders time and again ¡s part of a strong company brand. To build that kind of enduring capability, firms must do more than focus on the traits of individual leaders. They need to follow five key strategies. 
- Página:
- 92 
- Publicación:
- Harvard Business Review 
- Volúmen:
- 85 
- Número:
- 7-8 
- Periodo:
- Julio - Agosto 2007 
- ISSN:
- 001780121 
- SrcID:
- 00178012-2007-07.txt 
- Documento número 188782
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
- If Brands Are Built over Years, Why Are They Managed over Quarters? 
- Autor:
- Leonard M. Lodish - Cari F. Mela 
- Resumen:
- Your product may fly off the shelves during a price promotion, but those discounts could ultimately damage your brand. Don't be blinded by short-term sales data. Instead, watch a dashboard of long-term measures to protect your brand and your profit margins. 
- Página:
- 104 
- Publicación:
- Harvard Business Review 
- Volúmen:
- 85 
- Número:
- 7-8 
- Periodo:
- Julio - Agosto 2007 
- ISSN:
- 001780121 
- SrcID:
- 00178012-2007-07.txt 
- Documento número 188783
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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