- importsource = "00219584-2015-09.txt"
- Artículo:
- What Might Cell Phone-Based Cheating on Tests Mean for Chemistry Education? 
- Autor:
- Kristen L. Murphy - Thomas A. Holme 
- Página:
- 1431 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 9 
- Periodo:
- Septiembre 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-09.txt 
- Documento número 250086
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Review of Laboratory Techniques in Organic Chemistry: Supporting Inquiry-Driven Experiments, 4th Edition 
- Autor:
- Wheeler Conover 
- Página:
- 1433 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 9 
- Periodo:
- Septiembre 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-09.txt 
- Documento número 250087
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Review of Physical Chemistry for the Chemical Sciences 
- Autor:
- John H. Shibata 
- Página:
- 1435 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 9 
- Periodo:
- Septiembre 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-09.txt 
- Documento número 250088
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Design, Implementation, and Evaluation of a Flipped Format General Chemistry Course 
- Autor:
- Gabriela C. Weaver - Hannah G. Sturtevant 
- Página:
- 1437 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 9 
- Periodo:
- Septiembre 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-09.txt 
- Documento número 250089
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Impact of General Chemistry on Student Achievement and Progression to Subsequent Chemistry Courses: A Regression Discontinuity Analysis 
- Autor:
- Ginger V. Shultz - Amy C. Gottfried - Grace A. Winschel 
- Página:
- 1449 
- Publicación:
- Journal of Chemical Education 
- Volúmen:
- 92 
- Número:
- 9 
- Periodo:
- Septiembre 2015 
- ISSN:
- 00219584 
- SrcID:
- 00219584-2015-09.txt 
- Documento número 250090
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
 
  
  
 