- importsource = "01430343-1993-03.txt"
- Artículo:
- Taling A Human Rights Perspective: Some Basic Implications For The Practicing School Psychologist; This Article Was Given As A Keynote Address At The ISPA Colloquium In Istanbul, July 1992 
- Autor:
- Robert Burden 
- Publicación:
- School Psychology International 
- Volúmen:
- 14 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Agosto 1993 
- ISSN:
- 01430343 
- SrcID:
- 01430343-1993-03.txt 
- Documento número 1569651
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Children’s Rights And Education: A Three Track Legally Binding Imperative 
- Autor:
- Eugeen Verhellen 
- Publicación:
- School Psychology International 
- Volúmen:
- 14 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Agosto 1993 
- ISSN:
- 01430343 
- SrcID:
- 01430343-1993-03.txt 
- Documento número 1569652
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Cosietal Monitoring Of Advances In Children’s Rights Standards And Treatment 
- Autor:
- Malfrid Grude Flerroy 
- Publicación:
- School Psychology International 
- Volúmen:
- 14 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Agosto 1993 
- ISSN:
- 01430343 
- SrcID:
- 01430343-1993-03.txt 
- Documento número 1569653
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Facilitating The Transitions To Democratic Living In South Africa: An Educational Psychology Approach; South Africa Is Experiences A Process Of Political And Social Transformation Unprecedented In Its History 
- Autor:
- Terry De Jong 
- Publicación:
- School Psychology International 
- Volúmen:
- 14 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Agosto 1993 
- ISSN:
- 01430343 
- SrcID:
- 01430343-1993-03.txt 
- Documento número 1569654
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- School Based Consultation: Developing A School Focused View In A Physically A¡Handicapped School In Hong Kong; The Use Of School Consultation, As A Method Of Delivering Educational Psychology Services To School Through Collaborative Problem Solving Is Illustrated By An Instances Of Assisting A Physically Handicapped School In Hing Kong Develop A School Focused View On Meeting Children’s Needs 
- Autor:
- Agnes Ma 
- Publicación:
- School Psychology International 
- Volúmen:
- 14 
- Número:
- 3 
- Periodo:
- Agosto 1993 
- ISSN:
- 01430343 
- SrcID:
- 01430343-1993-03.txt 
- Documento número 1569655
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 