- importsource = "03601315-2012-09.txt"
 
- Artículo:
 Relations between faculty use of online academic resources and student class attendance
- Autor:
 C. Ryan Kinlaw, Linda L. Dunlap, Jeffrey A. D’Angelo
- Página:
 167
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 2
- Periodo:
 Septiembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-09.txt
- Documento número 93515
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Exploration of problematic Internet use and social interaction anxiety among Turkish pre-service teachers
- Autor:
 Cem Çuhadar
- Página:
 173
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 2
- Periodo:
 Septiembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-09.txt
- Documento número 93516
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 How to improve the peer review method: Free-selection vs assigned-pair protocol evaluated in a computer networking course
- Autor:
 Pantelis M. Papadopoulos, Thomas D. Lagkas, Stavros N. Demetriadis
- Página:
 182
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 2
- Periodo:
 Septiembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-09.txt
- Documento número 93517
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The impact of Nintendo Wii to physical education students' balance compared to the traditional approaches
- Autor:
 Nikolaos Vernadakis, Asimenia Gioftsidou, Panagiotis Antoniou, Dionysis Ioannidis, Maria Giannousi
- Página:
 196
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 2
- Periodo:
 Septiembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-09.txt
- Documento número 93518
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The impact of Technology-Enabled Active Learning (TEAL) implementation on student learning and teachers’ teaching in a high school context
- Autor:
 Ruey S. Shieh
- Página:
 206
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 59
- Número:
 2
- Periodo:
 Septiembre 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-09.txt
- Documento número 93519
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo