- importsource = "00219584-2005-08.txt"
- Artículo:
Service-Learning in Introductory Chemistry: Supplementing Chemistry Curriculum in Elementary Schools
- Autor:
Joan M. Esson
Regina Stevens-Truss
Anne Thomas
- Página:
1168
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 1138152
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Demonstrations as the Laboratory Component in Nonscience Majors Courses. An Outreach-Targeted Approach
- Autor:
Charles E. Ophardt
Michelle S. Applebee
Eugene N. Losey
- Página:
1174
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 1138153
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
View from My Classroom: Student Opinions Regarding Inquiry -Based Labs
- Autor:
Kelly Morgan Deters
- Página:
1178
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 1138154
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Doing Science and Asking Questions II: An Exercise That Generates Questions
- Autor:
Catherine Hurt Middlecamp
Anne-Marie L. Nickel
- Página:
1181
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 1138155
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cross-Proportions: A Conceptual Method for Developing Quantitative Problem-Solving Skills
- Autor:
Elzbieta Cook
Robert L. Cook
- Página:
1187
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 1138156
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:09 a. m.
- Enlace directo