- importsource = "00219584-2007-09.txt"
- Artículo:
Configurational Entropy Revisited
- Autor:
Frank L. Lambert
- Página:
1548
- Sección:
Information • Textbooks • Media • Resources
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 573072
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:18:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:18:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Interactive Computer Program To Help Students Learn Molecular Symmetry Elements and Operations
- Autor:
David E. Meyer
Andrew L. Sargent
- Página:
1551
- Sección:
JCE WebWare: Web-Based Learning Aids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 573073
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:18:00 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:18:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Editorial: Learning from Others
- Autor:
John W. Moore
- Página:
1399
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 1139182
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Especially for High School Teachers: A New School Year Begins
- Autor:
Laura E. Slocum
- Página:
1401
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 1139183
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Advances: New Antifreeze Protein Gives Cold Shoulder to Its Natural Counterpart; Lab-Made "Microtornadoes" May Reveal Destructive Secrets of Real-Life Twisters
- Autor:
Angela G. King
- Página:
1402
- Sección:
Reports from Other Journals
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 1139184
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:17 a. m.
- Enlace directo