1. isn = "00222437"
Se encontraron 1143 resultados.
Artículo:

Truth or Consequences: An Analysis of Vaporware and New Product Announcements The software industry practice of announcing new products well in advance of actual market availability has led to allegations that firms are intentionally engaging in vaporware

Autor:

Barry L. Bayus

Sanjay Jain

Ambar G. Rao

Página:

3

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670446
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Entrenched Knowledge Structures and Consumer Response to New Products Although diffusion models have been successfully used to predict the adoption patterns of new products and technologies, little research has examined the psychological processes underlying the individual consumer's adoption decision

Autor:

C. Page Moreau

Donald R. Lehmann

Arthur B. Markman

Página:

14

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670447
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Transaction Decoupling: How Price Bundling Affects the Decision to Consume In today's marketplace, price bundling is widespread: Manufacturers and retailers routinely offer multiple products for a single, bundled price

Autor:

Dilip Soman

John T. Gourville

Página:

30

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670448
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the Impact of Destructive Acts in Marketing Channel Relationships In virtually all marketing channel relationships, one of the parties eventually will engage in an action that another channel member considers potentially destructive for the relationship

Autor:

Jonathan D. Hibbard

Nirmalya Kumar

Louis W. Stern

Página:

45

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670449
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Signaling Strategies in Competitive Interaction: Building Reputations and Hiding the Truth The authors develop a conceptual framework of how managers interpret competitors' signals over time in various market contexts

Autor:

Jaideep Prabhu

David W. Stewart

Página:

62

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670450
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo