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Artículo:

Satisfaction, Repurchase Intent, and Repurchase Behavior: Investigating the Moderating Effect of Consumer Characteristics Despite the claim that satisfaction ratings are linked to repurchase behavior, few attempts can be found that relate satisfaction ratings to actual repurchase behavior

Autor:

Vikas Mittal

Wagner A. Kamakura

Página:

131

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670456
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Artículo:

Response Styles in Marketing Research: A Cross-National Investigation

Autor:

Hans Baumgartner

Jan-Benedict E.M. Steenkamp

Página:

143

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

2

Periodo:

Mayo 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-02.txt

  • Documento número 1670457
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Artículo:

Remote Purchase Environments: The Influence of Return Policy Leniency on Two-Stage Decision Processes

Autor:

Stacy L. Wood

Página:

157

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

2

Periodo:

Mayo 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-02.txt

  • Documento número 1670458
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Artículo:

In Search of Negative Customer Feedback: The Effect of Expecting to Evaluate on Satisfaction Evaluations

Autor:

Chezy Ofir

Itamar Simonson

Página:

170

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

2

Periodo:

Mayo 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-02.txt

  • Documento número 1670459
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Artículo:

Choice Menus for Mass Customization: An Experimental Approach for Analyzing Customer Demand with an Application to a Web-Based Information Service

Autor:

John Liechty

Venkatram Ramaswamy

Steven H. Cohen

Página:

183

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

2

Periodo:

Mayo 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-02.txt

  • Documento número 1670460
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