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Artículo:

Is the First to Market the First to Fail? Empirical Evidence for Industrial Goods Businesses

Autor:

William T Robinson

Sungwook Min

Página:

120

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

1

Periodo:

Febrero 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

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  • Documento número 1670486
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Artículo:

Temporal Differentiation and the Market for Second Opinions

Autor:

Miklos Sarvary

Página:

129

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

1

Periodo:

Febrero 2002

ISSN:

00222437

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00222437-2002-01.txt

  • Documento número 1670487
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Artículo:

Investigating Category Pricing Behavior at a Retail Chain In studying retailer pricing behavior researchers typically assume that retailers maximize profits across all brands in a focal product category

Autor:

Pradeep K. Chintagunta

Página:

141

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670488
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Artículo:

Earning the Right to Indulge: Effort as a Determinant of Customer Preferences Toward Frequency Program Rewards Frequency (loyalty) programs (FPs) that recognize Reward frequent customers have become one of the most commonly used marketing tools for retaining customers stimulating product or service usage

Autor:

Ran Kivetz

Itamar Simonson

Página:

155

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670489
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Artículo:

Developing Synergies Between Promotions and Brands in Different Price-Quality Tiers Promotions have long been recognized as a potent tool for managing brands. Managers must understand which specific promotions used in which combinations for which brands will be most effective in achieving marketing objectives

Autor:

Katherine N. Lemon

Stephen M. Nowlis

Página:

171

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670490
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