- isn = "00222437"
- Artículo:
Is the First to Market the First to Fail? Empirical Evidence for Industrial Goods Businesses
- Autor:
William T Robinson
Sungwook Min
- Página:
120
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-01.txt
- Documento número 1670486
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Temporal Differentiation and the Market for Second Opinions
- Autor:
Miklos Sarvary
- Página:
129
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-01.txt
- Documento número 1670487
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- Artículo:
Investigating Category Pricing Behavior at a Retail Chain In studying retailer pricing behavior researchers typically assume that retailers maximize profits across all brands in a focal product category
- Autor:
Pradeep K. Chintagunta
- Página:
141
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670488
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- Artículo:
Earning the Right to Indulge: Effort as a Determinant of Customer Preferences Toward Frequency Program Rewards Frequency (loyalty) programs (FPs) that recognize Reward frequent customers have become one of the most commonly used marketing tools for retaining customers stimulating product or service usage
- Autor:
Ran Kivetz
Itamar Simonson
- Página:
155
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670489
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- Artículo:
Developing Synergies Between Promotions and Brands in Different Price-Quality Tiers Promotions have long been recognized as a potent tool for managing brands. Managers must understand which specific promotions used in which combinations for which brands will be most effective in achieving marketing objectives
- Autor:
Katherine N. Lemon
Stephen M. Nowlis
- Página:
171
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
39
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2002-02.txt
- Documento número 1670490
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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