1. isn = "00222437"
Se encontraron 1143 resultados.
Artículo:

Absence Makes the Mind Grow Sharper: Effects of Element Omission on Subsequent Recall Advertisers often leave out important elements from their advertisements either volitionally or because of public policy concerns

Autor:

Jaideep Sengupta

Gerald J. Gorn

Página:

186

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670491
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing Loyalty-Building Programs for Packaged Goods Brands The authors investigate the effects of loyalty programs on loyalty to packaged goods brands. Findings from a series of experiments indicate that the incentive that is offered in a loyalty program is important to whether the program succeeds or fails at building brand loyalty

Autor:

Michelle L. Roehm

Ellen Bolman Pullins

Harper A. Roehm

Página:

202

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670492
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Optimal Design for Multinomial Choice Experiments This article derives optimal choice sets for binary multinomial choice experiments

Autor:

Barbara J. Kanninen

Página:

214

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670493
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring Consumer Willingness to Pay at the Point of Purchase Market researchers rely on measures of consumers’ willingness to pay (WTP) to estimate product demand design optimal price schedules

Autor:

Klaus Wertenbroch

Bernd Skiera

Página:

228

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670494
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pleasant Surprises: Consumer Response to Unexpected In-Store Coupons The effect of coupons such as freestanding inserts those in newspapers magazines on brand choice has been well documented

Autor:

Carrie M. Heilman

Kent Nakamoto

Ambar G. Rao

Página:

242

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670495
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
  • Enlace directo