1. isn = "001317848"
Se encontraron 164 resultados.
Artículo:

From Teacher Quality to Quality Teaching

Autor:

Mary M. Kennedy

Resumen:

Unpredictable circumstances—-from class interruptions to student behavior— influence the quality of teaching.

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 750964
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ten Promising Trends (and Three Big Worries)

Autor:

Marilyn Cochran-Smith

Resumen:

Although some developments in teacher education programs are promising, several trends are discouraging.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 750965
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the Teaching Life

Autor:

Grant Wiggins

Jay McTighe

Resumen:

How can educators tell whether a teaching practice is worthy?

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 750966
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Thoughtful Approach to Teacher Evaluation

Starting With the Soul

Autor:

Jennifer Goldstein

Pedro A. Noguera

Sam M. Intrator

Robert Kunzman

Resumen:

How peer review lessens the tensions between teachers and administrators

Rekindling teachers' deep sense of purpose is no luxury.

Página:

31 .

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 750967
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Satisfactions of Teaching

Great Teachers Remembered

Autor:

Elliot Eisner

Elliot Wiesel

Max Malikow

Resumen:

An educator reflects on why he teaches.

Página:

44

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 750968
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
  • Enlace directo