- isn = "001317848"
- Artículo:
From Teacher Quality to Quality Teaching
- Autor:
Mary M. Kennedy
- Resumen:
Unpredictable circumstances—-from class interruptions to student behavior— influence the quality of teaching.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750964
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ten Promising Trends (and Three Big Worries)
- Autor:
Marilyn Cochran-Smith
- Resumen:
Although some developments in teacher education programs are promising, several trends are discouraging.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750965
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the Teaching Life
- Autor:
Grant Wiggins
Jay McTighe
- Resumen:
How can educators tell whether a teaching practice is worthy?
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750966
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Thoughtful Approach to Teacher Evaluation
Starting With the Soul
- Autor:
Jennifer Goldstein
Pedro A. Noguera
Sam M. Intrator
Robert Kunzman
- Resumen:
How peer review lessens the tensions between teachers and administrators
Rekindling teachers' deep sense of purpose is no luxury.
- Página:
31 .
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750967
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Satisfactions of Teaching
Great Teachers Remembered
- Autor:
Elliot Eisner
Elliot Wiesel
Max Malikow
- Resumen:
An educator reflects on why he teaches.
- Página:
44
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 750968
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo