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Artículo:

Bayesian Prediction in Hybrid Conjoint Analysis The identification of the importance of product characteristics the assessment of the relative performance of new products play a crucial role in product development

Autor:

Youngchan Kim

Michel Wedel

Página:

253

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670496
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Artículo:

Audience Characteristics and Bundling: A Hedonic Analysis of Magazine Advertising Rates A firm purchasing advertising space in a magazine buys the opportunity to present itself to the magazine’s readers

Autor:

Martin A. Koschat

William P. Putsis

Página:

262

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Número:

2

Periodo:

Mayo 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-02.txt

  • Documento número 1670497
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Artículo:

Do We Care What Others Get? A Behaviorist Approach to Targeted Promotions

Autor:

Fred M. Feinberg

Aradhna Krishna

Z. John Zhang

Página:

277

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Periodo:

Agosto 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-03.txt

  • Documento número 1670498
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Artículo:

Price Competition Under Stockpiling and Flexible Consumption

Autor:

David R. Bell

Ganesh Lyer

V. Padmanabhan

Página:

292

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Periodo:

Agosto 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-03.txt

  • Documento número 1670499
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Artículo:

The Effects of Temporal Consistency of Sales Promotions and Availability on Consumer Choice Behavior

Autor:

Joffre Swait

Tidin Erdem

Página:

304

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

39

Periodo:

Agosto 2002

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2002-03.txt

  • Documento número 1670500
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