1. importsource = "00131784-1997-03.txt"
Se encontraron 63 resultados.
Artículo:

A Tale of Four Learners: 4MAT's Learning Styles

Autor:

Bernice McCarthy

Resumen:

These vignettes illustrate traits of imaginative, analytic, common-sense, and dynamic learners

Página:

46

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133207
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing Effective Interdisciplinary Anchors

Autor:

Sasha A. Barab

Anita Landa

Resumen:

How to develop a multidisciplinary curriculum around a focused problem that interests students

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133208
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating Schools for Thought

Autor:

Teresa Secules

Carolyn Cottom

Melinda Bray

Linda Miller

Resumen:

In more than 22 U.S. and Canadian classrooms, Schools for Thought students work on real-life problems as they learn science, match, technology, and language arts

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133209
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Kids Ask the Best Questions

Autor:

Debby Deal and

Donna Sterling

Resumen:

Teachers plan their own questions to mesh with what 6th graders want to know about why some soaps float and some don't

Página:

61

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133210
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why Reciprocal Teaching?

Autor:

Carolyn J. Carter

Resumen:

In an urban district that was in danger of state takeover, Reciprocal Teaching raised hopes, expectations, and student achievement in less than one year

Página:

64

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133211
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo