- importsource = "00131784-1997-03.txt"
 
- Artículo:
 A Tale of Four Learners: 4MAT's Learning Styles
- Autor:
 Bernice McCarthy
- Resumen:
 These vignettes illustrate traits of imaginative, analytic, common-sense, and dynamic learners
- Página:
 46
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 54
- Número:
 6
- Periodo:
 March 1997
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-1997-03.txt
- Documento número 133207
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Designing Effective Interdisciplinary Anchors
- Autor:
 Sasha A. Barab
Anita Landa
- Resumen:
 How to develop a multidisciplinary curriculum around a focused problem that interests students
- Página:
 52
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 54
- Número:
 6
- Periodo:
 March 1997
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-1997-03.txt
- Documento número 133208
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Creating Schools for Thought
- Autor:
 Teresa Secules
Carolyn Cottom
Melinda Bray
Linda Miller
- Resumen:
 In more than 22 U.S. and Canadian classrooms, Schools for Thought students work on real-life problems as they learn science, match, technology, and language arts
- Página:
 56
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 54
- Número:
 6
- Periodo:
 March 1997
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-1997-03.txt
- Documento número 133209
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Kids Ask the Best Questions
- Autor:
 Debby Deal and
Donna Sterling
- Resumen:
 Teachers plan their own questions to mesh with what 6th graders want to know about why some soaps float and some don't
- Página:
 61
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 54
- Número:
 6
- Periodo:
 March 1997
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-1997-03.txt
- Documento número 133210
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Why Reciprocal Teaching?
- Autor:
 Carolyn J. Carter
- Resumen:
 In an urban district that was in danger of state takeover, Reciprocal Teaching raised hopes, expectations, and student achievement in less than one year
- Página:
 64
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 54
- Número:
 6
- Periodo:
 March 1997
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-1997-03.txt
- Documento número 133211
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
 - Enlace directo