1. importsource = "00131784-2000-09.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

We Teach All

Autor:

Suzy Ruder

Resumen:

How an inclusion facilitator helps students with learning and physical challenges to adjust to high school classes

Página:

49

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133337
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gifted Students Need an Education, Too

Autor:

Susan Winebrenner

Resumen:

Why it is important to differentiate instruction for gifted students in heterogeneous classes

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133338
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Shifting into High Gear

Autor:

Evelyn Schneider

Resumen:

These approaches offer language arts students appropriate challenges and safety nets

Página:

57

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133339
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

When Changes for the Gifted Spur Differentiation for All

Autor:

Sandra W. Page

Resumen:

Beginning with summer workshops, a North Carolina district eventually implemented differentiated instruction for all students

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133340
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How Reggio Emilia Encourages Inclusion

Autor:

Rebecca K. Edmiaston

Linda May Fitzgerald

Resumen:

This approach values young children and parents as contributors to learning

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133341
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo