- importsource = "00131784-2002-02.txt"
- Artículo:
When It Comes to Ensuring Quality, Smallness Is a Beneficial-But Not a Sufficient-Characteristic for High Schools
- Autor:
Pedro A. Noguera
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573122
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Because Small Schools Emphasize Student Engagement, they May Curtail Serious Violence
- Autor:
Michael Klonsky
- Página:
65
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573123
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Schools and Community Groups Are Learning How to Join Forces and Use the Same Facilities
- Autor:
Joe Nathan
- Página:
71
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573124
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Reminiscence-And Words of Caution, From the Founder of Several Famous Small Schools
- Autor:
Deborah Meier
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1573125
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Two Needs-To Increase Achievement and to Provide a Caring Environment for Students-Are Triggering a Resurgence of Interest In Size Issues
- Autor:
Patricia A. Wasley
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637907
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo