- importsource = "00131784-2005-03.txt"
 
- Artículo:
 Nurturing excellence through the arts
- Autor:
 Vanessa A. Camilleri
Anthony D. Jackson
- Resumen:
 By infusing the arts into all classes
- Página:
 60
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 133375
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Meeting a math achievement crisis
- Autor:
 Lenora Jennings
Lori Likis
- Resumen:
 How a Massachusetts school turned around its dismal math performance
- Página:
 65
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 133376
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Developing social justice educators
- Autor:
 Jeffrey M. R. Duncan-Andrade
- Resumen:
 A focus on teaching for social justice energizes urban teachers
- Página:
 70
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 133377
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A leadership journey
- Autor:
 Michele Hancock
Barbara Lamendola
- Resumen:
 A principal tells how she rallied her staff, built capacity, and raised expectations
- Página:
 74
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 133378
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Instructional quality: collecting credible evidence
- Sub título:
 All about accountability
- Autor:
 W. James Popham
- Página:
 80
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 133379
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
 - Enlace directo