- importsource = "00131784-2006-10.txt"
- Artículo:
Think Before You Write
- Autor:
Joanna Hawkins
- Resumen:
When students' papers showed little understanding of the topics, teachers reversed the order of their assignments.
- Página:
63
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133616
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In the Company of Critical Thinkers
- Autor:
ReLeah Lent
- Resumen:
Study groups that discuss school policies, historical events, and environmental issues build shared literacy experiences.
- Página:
68
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133617
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Literacy Assessment, New Zealand Style
- Autor:
Thomas R. Guskey
Jeffrey K. Smith
Lisa F. Smith
Terry Crooks
Lester Flockton
- Resumen:
Authentic assessments that review all kinds of student work give educators an accurate picture of students' progress.
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133618
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Five Days to Four
- Autor:
Rachel Yarbrough
David Alan Gilman
- Resumen:
Rural districts find cost-saving efficiencies when they change the schedule.
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133619
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leadership Leverage
- Autor:
Douglas Reeves
- Página:
86
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133620
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo