- importsource = "00131962-2014-01.txt"
- Artículo:
Valerie J. Shute: a significant contributor to the field of educational technology
- Autor:
Larry McCalla
- Página:
52
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
54
- Número:
1
- Periodo:
enero- febrero 2014
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2014-01.txt
- Documento número 135131
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intervies with Badrul Khan Interview with Nobel Laureate Prof. Muhammad Yunus
- Página:
55
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
54
- Número:
1
- Periodo:
enero- febrero 2014
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2014-01.txt
- Documento número 135132
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Looking ahead, looking back: What's the 'big idea'? A view of technology
- Autor:
Denis Hlynka
- Página:
57
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
54
- Número:
1
- Periodo:
enero- febrero 2014
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2014-01.txt
- Documento número 135133
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"Reinventing Schools: It's time to break the mold,"
- Autor:
Charles M. Reigeluth
- Página:
59
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
54
- Número:
1
- Periodo:
enero- febrero 2014
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2014-01.txt
- Documento número 135134
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational Technology Classics:
- Autor:
J. Warren Anderson
- Resumen:
The Generalist: vanishing Instructional Developer
- Página:
60
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
54
- Número:
1
- Periodo:
enero- febrero 2014
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2014-01.txt
- Documento número 135135
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo