- importsource = "00144029-1993-05.txt"
- Artículo:
The perceived environment of special education classrooms for Adolescents: A revision of the classroom environment scale
- Autor:
Edison J. Trickett
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1633556
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the validity of two measures for formative teaching: Reading aloud and maze
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1633557
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Flat” versus “Weighted” reimbursement formulas: A longitudinal analysis of statewide special education funding practices
- Autor:
Samuel Dempsey
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1633558
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrated learning: Explicit strategies and their role in problem- Solving instruction for students with learning disabilities
- Autor:
Maurice Hollingsworth
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1633559
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond section 504: Satisfaction and empowerment of students with Disabilities in higher education
- Autor:
Michael West
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1633560
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo