- importsource = "00144029-1998-01.txt"
- Artículo:
Academic And Personality Characteristics Of Gifted Students With Cerebral Palsy: A Multiple Case Study
- Autor:
Colleen Willard Holt
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1633710
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Qualitative Atudy Involving IEP Review Observations, And Interviews Revealed Athat Instructional Practices Ti Foster Peer Interaction Were Not Appropriate To Students Needs, And Were Provided Only To A Limited Extend, But More So In General Education Than In Special Education Setting
- Autor:
Lynn M. Gelzbeiser
Robert M. Pruzek
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1633711
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Qualitative Study Of Transition Practices In A Trural High School Showed That Program Success Was Related To Specific Planning Activities, And That Some Missing Elements Of Best Practice, Such As Students And Parent Involving, Were Desired
- Autor:
Lana L. Collet-Klingenberd
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1633712
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects Of Differing Levels Of Inclusion On Preschoolers With Disabilities
- Autor:
Paulette E. Mills
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1633713
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students With Learning Problems At Risk In Middle School : Stress, Social Support, And Adjustment
- Autor:
Melodie Wenz Gross
Gary N. Sipertein
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1633714
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
- Enlace directo