1. importsource = "00144029-1998-01.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Academic And Personality Characteristics Of Gifted Students With Cerebral Palsy: A Multiple Case Study

Autor:

Colleen Willard Holt

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

1

Periodo:

Otoño 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-01.txt

  • Documento número 1633710
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Qualitative Atudy Involving IEP Review Observations, And Interviews Revealed Athat Instructional Practices Ti Foster Peer Interaction Were Not Appropriate To Students Needs, And Were Provided Only To A Limited Extend, But More So In General Education Than In Special Education Setting

Autor:

Lynn M. Gelzbeiser

Robert M. Pruzek

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

1

Periodo:

Otoño 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-01.txt

  • Documento número 1633711
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Qualitative Study Of Transition Practices In A Trural High School Showed That Program Success Was Related To Specific Planning Activities, And That Some Missing Elements Of Best Practice, Such As Students And Parent Involving, Were Desired

Autor:

Lana L. Collet-Klingenberd

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

1

Periodo:

Otoño 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-01.txt

  • Documento número 1633712
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects Of Differing Levels Of Inclusion On Preschoolers With Disabilities

Autor:

Paulette E. Mills

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

1

Periodo:

Otoño 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-01.txt

  • Documento número 1633713
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Students With Learning Problems At Risk In Middle School : Stress, Social Support, And Adjustment

Autor:

Melodie Wenz Gross

Gary N. Sipertein

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

1

Periodo:

Otoño 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-01.txt

  • Documento número 1633714
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo