- importsource = "00178012-1995-05.TXT"
- Artículo:
Manager's Tool Kit. Too often when managers think about pricing, the first question they ask is, What should the price be? In fact, what they should be asking is, Have we addressed all the considerations that will determine the correct price? In "How Do You Know When the Price Is Right?" Robert J. Dolan describes two broad qualities of an effective pricing process and provides eight steps to enable managers to develop and utilize such a process.
- Autor:
Robert J. Dolan
- Página:
174
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1461033
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
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- Artículo:
Also in this issue. Strategic Humor considers the personal and public implications of "Budget Woes".
- Página:
106
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1461034
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
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- Artículo:
Letters to the Editor. Recent HBR articles generate comments from Allen Rosen shine, Marc Porat, Barry W. Sullivan, T. Michael Glenn, Edward McCracken and David Bagshaw, Jeffrey Pfeffer, Vernon Ellis, James P. Womack, and Jay W. Lorsch.
- Página:
184
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1461035
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
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- Artículo:
Briefings from the Editors include new findings on strategic decision making, logistics management, work and health, manufacturer/supplier relationships, and capital structure.
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1609646
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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- Artículo:
The fundamental goal of every business should be to achieve the full profit potential of each customcr relationship, argue Alan W.H. Grant and Leonard A. Schlesinger in "Realize Your Customers' Full Profit Potential." But only today can companies use information and technology tools to optimize what the authors call the value exchange: the connection between a companys financial investment in customer relationships and the return that customers generate in responding to that investment.
- Autor:
Alan W.H. Grant
Leonard A. Schlesinger
- Página:
59
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1609647
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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