- importsource = "00178055-2003-02.txt"
- Artículo:
Book notes. Crossing over to Canaan: The journey of new teachers in diverse classrooms
- Autor:
Gloria Ladson-Billings
- Página:
240
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-02.txt
- Documento número 1545769
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Touching eternity: The enduring outcomes of teaching
- Autor:
Tom Barone
- Página:
243
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-02.txt
- Documento número 1545770
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing Cultural Fluency: Arab and Jewish students engaging in one another’s company
- Autor:
Jocelyn Anne Glazier
- Página:
141
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-02.txt
- Documento número 1610560
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Special education’s changing identity: Paradoxes and dilemmas in view of culture and space
- Autor:
Alfredo J. Artiles
- Página:
164
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-02.txt
- Documento número 1610561
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Voices inside schools. Skinning the drum: Teaching about diversity as “Other”
- Autor:
Leswin Laubscher
Susan Powell
- Página:
203
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-02.txt
- Documento número 1610562
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo