- importsource = "00178055-2008-01.txt"
- Artículo:
DOUBLE THE WORK: CHALLENGES AND SOLUTIONS TO ACQUIRING LANGUAGE AND ACADEMIC LITERACY FOR ADOLESCENT ENGLISH LANGUAGE LEARNERS/THE LANGUAGE DEMANDS OF SCHOOL: PUTTING ACADEMIC ENGLISH TO THE TEST
- Autor:
Neugebauer, Sabina Rak
- Página:
252
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-01.txt
- Documento número 189914
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
INFORMED CHOICES FOR STRUGGLING ADOLESCENT READERS: A RESEARCH-BASED GUIDE TO INSTRUCTIONAL PROGRAMS AND PRACTICES/TAKING ACTION ON ADOLESCENT LITERACY: AN IMPLEMENTATION GUIDE FOR SCHOOL LEADERS
- Autor:
Ippolito, Jagy
- Página:
264
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-01.txt
- Documento número 189915
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: Why Adolescent Literacy Matters Now
- Autor:
Ippolito, Jacy
Steele, Jennifer L.
Samson, Jennifer F.
- Página:
1
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-01.txt
- Documento número 641627
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adolescent Literacy: Putting the Crisis in Context
- Autor:
Jacobs, Vicki A.
- Página:
7
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-01.txt
- Documento número 641628
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Disciplinary Literacy to Adolescents: Rethinking Content-Area Literacy
- Autor:
Shanahan, Timothy
Shanahan, Cynthia
- Página:
40
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
78
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-01.txt
- Documento número 641629
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:06 a. m.
- Enlace directo