- importsource = "00178055-2012-01.txt"
- Artículo:
Changing Our Landscape of Inquiry for a New Science of Education
- Autor:
Gary Thomas
- Página:
26
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
82
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2012
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2012-01.txt
- Documento número 1082001
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Institutional Racist Melancholia: A Structural Understanding of Grief and Power in Schooling
- Autor:
Sabina Vaught
- Página:
52
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
82
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2012
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2012-01.txt
- Documento número 1082002
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Symposium: By What Measure?: Mapping and Expanding the Teacher Effectiveness Debate
- Página:
78
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
82
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2012
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2012-01.txt
- Documento número 1082003
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Contextual Influences on Inquiries into Effective Teaching and Their Implications for Improving Student Learning
- Autor:
Anthony Bryk
Heather Harding
Sharon Greenberg
- Página:
83
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
82
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2012
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2012-01.txt
- Documento número 1082004
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Having It Both Ways: Building the Capacity of Individual Teachers and Their Schools
- Autor:
Susan Moore Johnson
- Página:
107
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
82
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2012
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2012-01.txt
- Documento número 1082005
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo