- importsource = "00219584-1972-07.txt"
- Artículo:
Computer calculation of polynomial product terms
- Autor:
R. E. Tapscott
- Página:
479
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
7
- Periodo:
julio 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-07.txt
- Documento número 233479
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Activated complex theory of bimolecular gas reactions
- Autor:
C. L. Arnot
- Página:
480
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
7
- Periodo:
julio 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-07.txt
- Documento número 233480
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The kinetics of four components linked by equilibria
- Autor:
Eileen McLaughlin
R. W. Rozett
- Página:
482
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
7
- Periodo:
julio 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-07.txt
- Documento número 233481
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Report of the Curriculum Committee. On the proper use of performance objectives
- Autor:
Jay A. Young
- Página:
484
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
7
- Periodo:
julio 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-07.txt
- Documento número 233482
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A "self-sharpening" separations file for teaching separations methods
- Autor:
Gilbert E. Janauer
Dorothy L. Gockel
Theodore D. Zucconi
- Página:
486
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
49
- Número:
7
- Periodo:
julio 1972
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1972-07.txt
- Documento número 233483
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:39 p. m.
- Enlace directo