- importsource = "00219584-1984-07.txt"
- Artículo:
Chemical applications of fluctuation spectroscopy
- Autor:
Michael E. Green
- Página:
600
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 240049
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Joseph Black - The father of chemical education?
- Autor:
A. H. Johnstone
- Página:
605
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 240050
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Application of advances in learning theory and philosophy of science to the improvement of chemistry teaching
- Autor:
Joseph D. Novak
- Página:
607
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 240051
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of language on student performance on multiple choice tests in chemistry
- Autor:
J. R. T. Cassels
A. H. Johnstone
- Página:
613
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 240052
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The present status of chemical education in the United States
- Autor:
Elaine W. Ledbetter
- Página:
615
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 240053
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:11 p. m.
- Enlace directo