- importsource = "00219584-2009-01.txt"
- Artículo:
Equivalent Initial Conditions in the Study of Chemical Equilibrium: The Stoichiometric and Thermodynamic Points of View
- Autor:
Mario Capitelli
Savino Longo
Roberto Celiberto
- Página:
31
- Sección:
Letters
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247245
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thermodynamic Mysteries
- Autor:
Bruno Lunelli
- Página:
31
- Sección:
Letters
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247246
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Electron Paramagnetic Resonance: Elementary Theory and Practical Applications, Second Edition (John A. Weil and James R. Bolton)
- Autor:
Ffrancon Williams
- Página:
33
- Sección:
Book & Media Reviews
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247247
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo
- Autor:
Laura E. Pence
Harry E. Pence
- Página:
41
- Sección:
Chemistry for Everyone
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247248
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching and Applying Chemistry-Specific Writing Skills Using a Simple, Adaptable Exercise
- Autor:
Marin S. Robinson
Fredricka L. Stoller
Brad Horn
William Grabe
- Página:
45
- Sección:
In the Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
86
- Número:
1
- Periodo:
January 2009
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2009-01.txt
- Documento número 247249
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:49 p. m.
- Enlace directo