- importsource = "00219584-2010-01.txt"
- Artículo:
Book Review of Whole-Class Inquiry: Creating Student-Centered Science Communities
- Autor:
Robert Mullins
- Página:
19
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247719
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book Review of Multiple Solution Methods for Teaching Science in the Classroom: Improving Quantitative Problem Solving Using Dimensional Analysis and Proportional Reasoning
- Autor:
James W. Jetter
- Página:
20
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247720
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book Review of Molecular Physical Chemistry for Engineers
- Autor:
Luanne Tilstra
- Página:
20
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247721
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
You Can't Get There from Here
- Autor:
A. H. Johnstone
- Página:
22
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247722
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
One-Hundred Years of pH
- Autor:
Rollie J. Myers
- Página:
30
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-01.txt
- Documento número 247723
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:51 p. m.
- Enlace directo