- importsource = "00219584-2010-12.txt"
- Artículo:
Review of Innovative Methods of Teaching and Learning Chemistry in Higher Education
- Autor:
Wheeler Conover
- Página:
1301
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248152
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Has the Value of Avogadro’s Constant Changed over Time?
- Autor:
William B. Jensen
- Página:
1302
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248153
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Influences from Latin on Chemical Terminology
- Autor:
Peter Loyson
- Página:
1303–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248154
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Chemical Analysis to Analyzing Chemical Education: An Interview with Joseph J. Lagowski
- Autor:
Liberato Cardellini
- Página:
1308–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248155
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Crossing the Chasm with Classroom Response Systems
- Autor:
Marcy H. Towns
- Página:
1317–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248156
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo