1. importsource = "00219584-2011-04.txt"
Se encontraron 86 resultados.
Artículo:

A Research Study of Tropospheric Ozone and Meteorological Parameters To Introduce High School Students to Scientific Procedures

Autor:

Yolanda Daz-de-Mera

Alberto Notario

and Alfonso Aranda

Jos Antonio Adame

Alfonso Parra and Eugenio Romero

Jess Parra and Fernando Muoz

Página:

392–396

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

4

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-04.txt

  • Documento número 248308
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evolution of the Air Toxics Under the Big Sky Program

Autor:

Nancy Marra

Diana Vanek

Carolyn Hester

Andrij Holian

and Tony Ward

Earle Adams

Randy Knuth

Página:

397–401

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

4

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-04.txt

  • Documento número 248309
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Chemical Information Literacy Program for First-Year Students

Autor:

Ellen S. Gawalt

Barbara Adams

Página:

402–407

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

4

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-04.txt

  • Documento número 248310
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Bringing Out the “Main Characters” in General Chemistry: Can Creating a Sense of Narrative in the Classroom and for the Textbook Aid Long-Term Memory?

Autor:

Junyoung Chang

David Churchill

Página:

408–414

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

4

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-04.txt

  • Documento número 248311
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do You See What I See? Lessons about the Use of Models in High School Chemistry Classes

Autor:

Brett Criswell

Página:

415–419

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

4

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-04.txt

  • Documento número 248312
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo