- importsource = "00219584-2011-04.txt"
- Artículo:
A Research Study of Tropospheric Ozone and Meteorological Parameters To Introduce High School Students to Scientific Procedures
- Autor:
Yolanda Daz-de-Mera
Alberto Notario
and Alfonso Aranda
Jos Antonio Adame
Alfonso Parra and Eugenio Romero
Jess Parra and Fernando Muoz
- Página:
392–396
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 248308
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evolution of the Air Toxics Under the Big Sky Program
- Autor:
Nancy Marra
Diana Vanek
Carolyn Hester
Andrij Holian
and Tony Ward
Earle Adams
Randy Knuth
- Página:
397–401
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 248309
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Chemical Information Literacy Program for First-Year Students
- Autor:
Ellen S. Gawalt
Barbara Adams
- Página:
402–407
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 248310
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bringing Out the “Main Characters” in General Chemistry: Can Creating a Sense of Narrative in the Classroom and for the Textbook Aid Long-Term Memory?
- Autor:
Junyoung Chang
David Churchill
- Página:
408–414
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 248311
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do You See What I See? Lessons about the Use of Models in High School Chemistry Classes
- Autor:
Brett Criswell
- Página:
415–419
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 248312
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
- Enlace directo