1. importsource = "00219584-2011-12.txt"
Se encontraron 111 resultados.
Artículo:

Using Art-Based Chemistry Activities To Improve Students’ Conceptual Understanding in Chemistry

Autor:

Dennis L. Danipog

Marlene B. Ferido

Página:

1610

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 248621
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fostering Multirepresentational Levels of Chemical Concepts: A Framework To Develop Educational Software

Autor:

Guilherme A. Marson

Bayardo B. Torres

Página:

1616

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 248622
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrated Laboratories: Laying the Foundation for Undergraduate Research Experiences

Autor:

Debra K. Dillner

Robert F. Ferrante

Jeffrey P. Fitzgerald

Maria J. Schroeder

Página:

1623

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 248623
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Survey of the Practices, Procedures, and Techniques in Undergraduate Organic Chemistry Teaching Laboratories

Autor:

Christopher B. Martin

Monica Schmidt

Michael Soniat

Página:

1630

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 248624
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting a Bigger Picture in Less Time: Viewing Curriculum Reform in a Chinese Graduate Chemistry Program through the Lens of an Organic Structure Analysis Course

Autor:

Jiahai Ma

Página:

1639

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

88

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2011-12.txt

  • Documento número 248625
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo