- importsource = "00219584-2012-03.txt"
- Artículo:
Comparing Chemistry Faculty Beliefs about Grading with Grading Practices
- Autor:
Jacinta Mutambuki
Herb Fynewever
- Página:
326
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248729
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Rasch Measurement To Develop a Computer Modeling-Based Instrument To Assess Students’ Conceptual Understanding of Matter
- Autor:
Silin Wei
Xiufeng Liu
Zuhao Wang
- Página:
335
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248730
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating Factors That Influence Item Performance on ACS Exams
- Autor:
Jacob Schroeder
Kristen L. Murphy
Thomas A. Holme
- Página:
346
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248731
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relating Bond Angles of Dihalo- and Tetrahydro--methanes, -silanes, and -germanes to Electronegativities
- Autor:
Louis J. Kirschenbaum
Ben Ruekberg
- Página:
351
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248732
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Connections between Concepts Revealed by the Electronic Structure of Carbon Monoxide
- Autor:
Ying Liu
Bihui Liu
Yue Liu
- Página:
355
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-03.txt
- Documento número 248733
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo