1. importsource = "00219584-2012-03.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

Comparing Chemistry Faculty Beliefs about Grading with Grading Practices

Autor:

Jacinta Mutambuki

Herb Fynewever

Página:

326

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

3

Periodo:

marzo 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-03.txt

  • Documento número 248729
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Rasch Measurement To Develop a Computer Modeling-Based Instrument To Assess Students’ Conceptual Understanding of Matter

Autor:

Silin Wei

Xiufeng Liu

Zuhao Wang

Página:

335

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

3

Periodo:

marzo 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-03.txt

  • Documento número 248730
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating Factors That Influence Item Performance on ACS Exams

Autor:

Jacob Schroeder

Kristen L. Murphy

Thomas A. Holme

Página:

346

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

3

Periodo:

marzo 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-03.txt

  • Documento número 248731
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Relating Bond Angles of Dihalo- and Tetrahydro--methanes, -silanes, and -germanes to Electronegativities

Autor:

Louis J. Kirschenbaum

Ben Ruekberg

Página:

351

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

3

Periodo:

marzo 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-03.txt

  • Documento número 248732
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Connections between Concepts Revealed by the Electronic Structure of Carbon Monoxide

Autor:

Ying Liu

Bihui Liu

Yue Liu

Página:

355

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

3

Periodo:

marzo 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-03.txt

  • Documento número 248733
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo