- importsource = "00219584-2013-12.txt"
- Artículo:
Roles of Terminology, Experience, and Energy Concepts in Student Conceptions of Freezing and Boiling
- Autor:
Paul G. Jasien
- Página:
1609
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 249397
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating Art Objects through Collaborative Student Research Projects in an Undergraduate Chemistry and Art Course
- Autor:
Gary Wells
Michael Haaf
- Página:
1616
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 249398
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of a Web-Based, Student-Centered Stereochemistry Tutorial
- Autor:
Nicola J. Burrmann
John W. Moore
- Página:
1622
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 249399
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Do Chemists Mean When They Talk about Elements?
- Autor:
Elena Ghibaudi
Alberto Regis
Ezio Roletto
- Página:
1626
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 249400
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thomas Midgley, Jr., and the Development of New Substances: A Case Study for Chemical Educators
- Autor:
Hélio Elael Bonini Viana
Paulo Alves Porto
- Página:
1632
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
12
- Periodo:
december 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-12.txt
- Documento número 249401
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo