1. importsource = "00219584-2014-12.txt"
Se encontraron 86 resultados.
Artículo:

Developing an Array Binary Code Assessment Rubric for Multiple-Choice Questions Using Item Arrays and Binary-Coded Responses

Autor:

Elizabeth K. Haro

Luis S. Haro

Página:

2064

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 249801
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Three-Year Chemistry Seminar Program Focusing on Career Development Skills

Autor:

Valerie K. Tucci

Abby R. O´Connor

Lynn Bradley

Página:

2071

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 249802
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Embedding Graduate Attributes at the Inception of a Chemistry Major in a Bachelor of Science

Autor:

Sarah A.M. Windsor

Kerry Rutter

David B. Mckay

Página:

2078

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 249803
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Survey of Industrial Organic Chemists: Understanding the Chemical Industry's Needs of Current Bachelor-Level Graduates

Autor:

Justin D. Fair

Elyse M. Kleist

Dylan M. Stoy

Página:

2084

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 249804
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Aligning the Undergraduate Organic Laboratory Experience with Professional Work: The Centrality of Reliable and Meaningful Data

Autor:

Peter J. Alaimo

Joseph M. Langenhan

Ian T. Suydam

Página:

2093

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 249805
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo