- importsource = "00219584-2015-07.txt"
- Artículo:
Multiple-Choice Exams and Guessing: Results from a One-Year Study of General Chemistry Tests Designed To Discourage Guessing
- Autor:
Mark L. Campbell
- Página:
1194
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250034
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating Computational Chemistry into a Course in Classical Thermodynamics
- Autor:
Sheridan R. Martini
Cynthia J. Hartzell
- Página:
1201
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250035
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comparison of Carbon Dioxide Emissions from Electric Vehicles to Emissions from Internal Combustion Vehicles
- Autor:
Daniel J. Berger
Andrew D. Jorgensen
- Página:
1204
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250036
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multistep Synthesis of a Terphenyl Derivative Showcasing the Diels–Alder Reaction
- Autor:
Elizabeth A. Colby Davie
- Página:
1209
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250037
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Solvent-Free Reductive Amination: An Organic Chemistry Experiment
- Autor:
Steven W. Goldstein
Amely V. Cross
- Página:
1214
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-07.txt
- Documento número 250038
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo