1. importsource = "00219584-2015-07.txt"
Se encontraron 56 resultados.
Artículo:

Multiple-Choice Exams and Guessing: Results from a One-Year Study of General Chemistry Tests Designed To Discourage Guessing

Autor:

Mark L. Campbell

Página:

1194

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

7

Periodo:

Julio 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-07.txt

  • Documento número 250034
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating Computational Chemistry into a Course in Classical Thermodynamics

Autor:

Sheridan R. Martini

Cynthia J. Hartzell

Página:

1201

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

7

Periodo:

Julio 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-07.txt

  • Documento número 250035
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Comparison of Carbon Dioxide Emissions from Electric Vehicles to Emissions from Internal Combustion Vehicles

Autor:

Daniel J. Berger

Andrew D. Jorgensen

Página:

1204

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

7

Periodo:

Julio 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-07.txt

  • Documento número 250036
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Multistep Synthesis of a Terphenyl Derivative Showcasing the Diels–Alder Reaction

Autor:

Elizabeth A. Colby Davie

Página:

1209

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

7

Periodo:

Julio 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-07.txt

  • Documento número 250037
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Solvent-Free Reductive Amination: An Organic Chemistry Experiment

Autor:

Steven W. Goldstein

Amely V. Cross

Página:

1214

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

7

Periodo:

Julio 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-07.txt

  • Documento número 250038
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo