- importsource = "00219584-2015-12.txt"
- Artículo:
Measuring Meaningful Learning in the Undergraduate General Chemistry and Organic Chemistry Laboratories: A Longitudinal Study
- Autor:
Kelli R. Galloway
Stacey Lowery Bretz
- Página:
2019
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250208
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
General Chemistry Students’ Goals for Chemistry Laboratory Coursework
- Autor:
Brittland K. Dekorver
Marcy H. Towns
- Página:
2031
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250209
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Digital Pipetting Badge: A Method To Improve Student Hands-On Laboratory Skills
- Autor:
Marcy H. Towns
Cynthia J. Harwood
M.B. Robertshaw
- Página:
2038
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250210
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Methods for Addressing Missing Data with Applications from ACS Exams
- Autor:
Alexandra Brandriet
Thomas Holme
- Página:
2045
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250211
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of the Exams Data Analysis Spreadsheet as a Tool To Help Instructors Conduct Customizable Analyses of Student ACS Exam Data
- Autor:
Alexandra Brandriet
Thomas Holme
- Página:
2054
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 250212
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo