1. importsource = "00219584-2015-12.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Measuring Meaningful Learning in the Undergraduate General Chemistry and Organic Chemistry Laboratories: A Longitudinal Study

Autor:

Kelli R. Galloway

Stacey Lowery Bretz

Página:

2019

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 250208
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

General Chemistry Students’ Goals for Chemistry Laboratory Coursework

Autor:

Brittland K. Dekorver

Marcy H. Towns

Página:

2031

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 250209
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Digital Pipetting Badge: A Method To Improve Student Hands-On Laboratory Skills

Autor:

Marcy H. Towns

Cynthia J. Harwood

M.B. Robertshaw

Página:

2038

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 250210
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Methods for Addressing Missing Data with Applications from ACS Exams

Autor:

Alexandra Brandriet

Thomas Holme

Página:

2045

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 250211
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development of the Exams Data Analysis Spreadsheet as a Tool To Help Instructors Conduct Customizable Analyses of Student ACS Exam Data

Autor:

Alexandra Brandriet

Thomas Holme

Página:

2054

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 250212
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
  • Enlace directo