- importsource = "00219584-2016-02.txt"
 
- Artículo:
 Heteronuclear Multidimensional Protein NMR in a Teaching Laboratory
- Autor:
 Nathan T. Wright
- Página:
 287
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250283
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Teaching Inorganic Photophysics and Photochemistry with Three Ruthenium(II) Polypyridyl Complexes: A Computer-Based Exercise
- Autor:
 Claudio Garino
Alessio Terenzi
Giampaolo Barone
- Página:
 292
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250284
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Using Mathematical Software To Introduce Fourier Transforms in Physical Chemistry To Develop Improved Understanding of Their Applications in Analytical Chemistry
- Autor:
 Tierney C. Miller
John N. Richardson
Jeb S. Kegerreis
- Página:
 299
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250285
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Isothermal Titration Calorimetry Can Provide Critical Thinking Opportunities
- Autor:
 Dale E. Moore
David R. Goode
Caryn S. Seney
- Página:
 304
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250286
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Nature or Naughty: Bringing “Deflategate” to the High School Chemistry Classroom
- Autor:
 Elizabeth J. Megonigal
- Página:
 311
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 2
- Periodo:
 Febrero 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-02.txt
- Documento número 250287
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo