1. importsource = "00219584-2016-06.txt"
Se encontraron 80 resultados.
Artículo:

Team-Based Learning, Faculty Research, and Grant Writing Bring Significant Learning Experiences to an Undergraduate Biochemistry Laboratory Course

Autor:

Hedeel Guy Evans

Deborah L. Heyl

Peggy Liggit

Página:

1027

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250427
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student-Led Development of an Interactive and Free Biochemical Methods eBook

Autor:

Alyssa C. Hill

Logan M. Nickels

Paul A. Sims

Página:

1034

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250428
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of Existing and New Periodic Tables of the Elements for the Chemistry Education of Blind Students

Autor:

Dennis Fantin

Marc Sutton

Lena J. Daumann

Página:

1039

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250429
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interlocking Toy Building Blocks as Hands-On Learning Modules for Blind and Visually Impaired Chemistry Students

Autor:

Samuel Melaku

James O. Schreck

Kameron Griffin

Página:

1049

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250430
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Helping Students Understand the Role of Symmetry in Chemistry Using the Particle-in-a-Box Model

Autor:

Meghna A. Manae

Anirban Hazra

Página:

1056

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250431
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo