- importsource = "00219584-2016-06.txt"
- Artículo:
Team-Based Learning, Faculty Research, and Grant Writing Bring Significant Learning Experiences to an Undergraduate Biochemistry Laboratory Course
- Autor:
Hedeel Guy Evans
Deborah L. Heyl
Peggy Liggit
- Página:
1027
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250427
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student-Led Development of an Interactive and Free Biochemical Methods eBook
- Autor:
Alyssa C. Hill
Logan M. Nickels
Paul A. Sims
- Página:
1034
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250428
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of Existing and New Periodic Tables of the Elements for the Chemistry Education of Blind Students
- Autor:
Dennis Fantin
Marc Sutton
Lena J. Daumann
- Página:
1039
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250429
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interlocking Toy Building Blocks as Hands-On Learning Modules for Blind and Visually Impaired Chemistry Students
- Autor:
Samuel Melaku
James O. Schreck
Kameron Griffin
- Página:
1049
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250430
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Helping Students Understand the Role of Symmetry in Chemistry Using the Particle-in-a-Box Model
- Autor:
Meghna A. Manae
Anirban Hazra
- Página:
1056
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250431
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo