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Artículo:

Context Effects in Diverse-Category Brand Environments: The Influence of Target Product Positioning and Consumers’ Processing Mind-Set

Autor:

Kyeongheui Kim

Joan Meyers?Levy

Página:

882

Publicación:

Journal Of Consumer Research

Volúmen:

34

Número:

6

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2008-02.txt

  • Documento número 251584
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Artículo:

The Effect of Temporal Frame on Information Considered in New Product Evaluation: The Role of Uncertainty

Autor:

Susan Jung Grant

Alice M. Tybout

Página:

897

Publicación:

Journal Of Consumer Research

Volúmen:

34

Número:

6

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2008-02.txt

  • Documento número 251585
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Artículo:

How I Decide Depends on What I Spend: Use of Heuristics Is Greater for Time than for Money

Autor:

Ritesh Saini

Ashwani Monga

Página:

614

Sección:

Re-Inquiry

Publicación:

Journal Of Consumer Research

Volúmen:

34

Número:

6

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2008-02.txt

  • Documento número 251586
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Artículo:

Cultural Construction of Risk Understandings through Illness Narratives

Autor:

Nancy Wong

Tracey King

Página:

579

Publicación:

Journal Of Consumer Research

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Febrero 2008

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2008-02.txt

  • Documento número 762340
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Artículo:

Reconstructing the South: How Commercial Myths Compete for Identity Value through the Ideological Shaping of Popular Memories and Countermemories

Autor:

Craig Thompson

Kelly Tian

Página:

595

Publicación:

Journal Of Consumer Research

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Febrero 2008

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2008-02.txt

  • Documento número 762341
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