- importsource = "01430343-1996-01.txt"
- Artículo:
Gender Related Learning Style Patterns Of Middle School Pupils
- Autor:
Joyce Hickson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634489
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relationships Between Boys’ And Girls’ Nonverbal Ability And Mathematical Achievement
- Autor:
Terje Manger
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634490
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Differential Validity Of Standardized Achievement Tests For Special Education Placement Purposes: Results And Implications Of A Zimbabwean Study
- Autor:
Elias Mpofu
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634491
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality In Education According To The Teachings Of Deming And Feuerstein
- Autor:
Myron Tribus
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634492
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo