- importsource = "01430343-1998-03.txt"
- Artículo:
Dealing With Ijime (Gullying) Among Japanese Students: Current Approaches To The Problem
- Autor:
Patricia Woods Prewitt
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634537
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comparative Analysis Of The Self Concept And Academic Achievement Of Black And White High School Students
- Autor:
Mzobanzi M. Mboya
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634538
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Potential Sources Of Work Related Stress For The Educational Psychologist In The Republic O South Africa
- Autor:
C. J. Basson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634539
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Job Satisfaction amongst School Psychologists And School Counselors In Israel: The Assessment In The School Psychologists’ Satisfaction With Various Aspects Of Their Job May Enhance The Understanding Of The Problems Presently Faced By The Profession In Israel
- Autor:
Amiram Raviu
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634540
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychological, Linguistic And Sociocultural Correlates Of Reading Among Mexican American Elematary Students
- Autor:
Thomas Oakland
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1634541
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo