- importsource = "03054985-2007-03.txt"
- Artículo:
At the boundaries of citizenship: Palestinian Israeli citizens and the civic education curriculum
- Autor:
Halleli Pinson
- Página:
331
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 1231806
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Just maps: the geography curriculum in English schools
- Autor:
Christine Winter
- Página:
349
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 1231807
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ecclesiastical and religious factors which preserved Christian and traditional forms of education for citizenship in English schools, 1934-1944
- Autor:
R. J. K. Freathy
- Página:
367
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 1231808
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects and side effects of inspections and accountability in education: an overview of empirical studies
- Autor:
Inge F. de Wolf
Frans J. G. Janssens
- Página:
379
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 1231809
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modelling patterns of improvement over time: value added trends in English secondary school performance across ten cohorts
- Autor:
Sally Thomas
Wen Jung Peng
John Gray
- Página:
261
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-03.txt
- Documento número 770033
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo