1. importsource = "03054985-2007-04.txt"
Se encontraron 32 resultados.
Artículo:

Variations in the conditions for teachers' professional learning and development: sustaining commitment and effectiveness over a career

Autor:

Christopher Day

Qing Gu

Página:

423

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 1231812
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Professional knowledge and identity in a contested discipline: challenges for student teachers and teacher educators

Autor:

Katharine Burn

Página:

445

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 1231813
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Emotion, identity and teacher learning: becoming a primary mathematics teacher

Autor:

Jeremy Hodgen

Mike Askew

Página:

469

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 1231814
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The desire to learn: an analysis of knowledge-seeking practices among professionals

Autor:

Karen Jensen

Página:

489

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 1231815
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Looking forward: rethinking professional learning through partnership arrangements in Initial Teacher Education

Autor:

Anne Edwards

Trevor Mutton

Página:

503

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 1231816
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo