- importsource = "03054985-2007-04.txt"
- Artículo:
Variations in the conditions for teachers' professional learning and development: sustaining commitment and effectiveness over a career
- Autor:
Christopher Day
Qing Gu
- Página:
423
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 1231812
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Professional knowledge and identity in a contested discipline: challenges for student teachers and teacher educators
- Autor:
Katharine Burn
- Página:
445
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 1231813
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Emotion, identity and teacher learning: becoming a primary mathematics teacher
- Autor:
Jeremy Hodgen
Mike Askew
- Página:
469
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 1231814
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The desire to learn: an analysis of knowledge-seeking practices among professionals
- Autor:
Karen Jensen
- Página:
489
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 1231815
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Looking forward: rethinking professional learning through partnership arrangements in Initial Teacher Education
- Autor:
Anne Edwards
Trevor Mutton
- Página:
503
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 1231816
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
- Enlace directo