- importsource = "03054985-2009-05.txt"
- Artículo:
Sociology of education: a critical history and prospects for the future
- Autor:
Hugh Lauder
Phillip Brown
A.H. Halsey
- Página:
569
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 686508
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The psychology of education: achievements and challenges
- Autor:
W. R ay Crozier
- Página:
587
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 686509
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational research – history of education a curious case?
- Autor:
Joyce Goodman
Ian Grosvenor
- Página:
601
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 686510
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Economics of education research: a review and future prospects
- Autor:
Lorraine Dearden
Stephen Machin
Anna Vignoles
- Página:
617
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 686511
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparative and international education: policy transfer, context sensitivity and professional development
- Autor:
Michael Crossley
Keith Watson
- Página:
633
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-05.txt
- Documento número 686512
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:35 a. m.
- Enlace directo